Η κούκλα απαθανατίζει την εμφάνιση της Karol G στα Latin Grammy του 2023.

Η Karol G γίνεται η πρώτη μουσικός που μεταμορφώνεται σε κούκλα Bratz, σε μία ακόμα σημαντική στιγμή στην καριέρα της Κολομβιανής τραγουδίστριας.

Η κούκλα, η οποία θα είναι διαθέσιμη για προπαραγγελία από τις 3 Δεκεμβρίου, απεικονίζει την Karol G με το ροζ – χρυσό μίνι φόρεμα που επέλεξε για την παρουσία της στα Latin Grammy Awards του 2023, όπου κέρδισε το βραβείο για το Άλμπουμ της Χρονιάς για το «Mañana Será Bonito».

«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι γιορτάζω ένα ακόμα τεράστιο ορόσημο στην καριέρα μου με την πρώτη μου κούκλα – και είμαι τόσο υπερήφανη που γίνεται με την Bratz, μία μάρκα που πάντα αγαπούσα και με την οποία μεγάλωσα!», δήλωσε η τραγουδίστρια

«Είναι σουρεαλιστικό να σκέφτομαι ότι μόλις πριν από ένα χρόνο γιόρταζα το πρώτο μου Latin Grammy και τώρα έχω μία κούκλα εμπνευσμένη από εκείνη τη στιγμή της καριέρας μου», συνέχισε.

Εκτός από την εμφάνιση στα Latin Grammy, η κούκλα συνοδεύεται και από ένα δεύτερο outfit εμπνευσμένο από τα εμπορεύματα της Karol G, συμπεριλαμβανομένου ενός t-shirt για το άλμπουμ της «Bichota Season», το οποίο συμπτωματικά κέρδισε επίσης ένα βραβείο στα Latin Grammy νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Η κούκλα συνοδεύεται και από ένα μικρό αντίγραφο του βραβείου και του άλμπουμ «Mañana Será Bonito», σχεδιασμένο από τον Humberto Cruz.

Η κούκλα Karol G x Bratz πωλείται στα 50 δολάρια.

«Η Karol G είναι ένα παγκόσμιο pop φαινόμενο και πρωτοπόρος στο στιλ της. Η έντονη, urban γκαρνταρόμπα της και τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα χτενίσματά της αποτελούν σημαντικό κομμάτι της προσωπικότητάς της», ανέφερε η Jasmin Larian-Hekmat, creative director της Bratz, στο Rolling Stone.

«Δεν είναι μόνο η βασίλισσα του reggaeton, αλλά και ένα style icon που ενσαρκώνει την αισθητική της Bratz, αποτελώντας την ιδανική συνεργάτιδα για το brand», τόνισε.

Η εταιρεία είχε προϊδεάσει για τη συνεργασία με την Karol G λίγες ημέρες νωρίτερα, όταν ανάρτησε μία εικόνα της Karol G ως Bratz να παραλαμβάνει το βραβείο της για το Άλμπουμ Musica Urbana για το «Bichota Season» στα φετινά Latin Gramy.

«Οι Bratz είναι “Bichotas” με τον δικό τους τρόπο – είναι ανεξάρτητες, τολμηρές και δυναμικές δημιουργοί τάσεων που αποτελούν μέρος της ζωής μας από τις αρχές της δεκαετίας του 2000», πρόσθεσε η Karol G.

«Αυτή η συνεργασία είναι καρπός αγάπης και ένας εορτασμός για τους θαυμαστές σε όλη τη Λατινική Αμερική και όχι μόνο», υπογράμμισε.

Αν και η Bratz δεν έχει συνεργαστεί ξανά με μουσικό, η εταιρεία ένωσε τις δυνάμιεις της πέρυσι με την Kylie Jenner για μία σειρά από κούκλες «Kylie x Bratz». Συνεργάστηκε επίσης με το «Mean Girls» για μία περιορισμένη έκδοση κούκλας για την 20ή επέτειο της ταινίας.

«Σχεδόν 25 χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Bratz συνεχίζει να είναι συνώνυμη με την pop κουλτούρα, καθορίζοντας τις τάσεις και επαναπροσδιορίζοντας τι σημαίνει να ξεχωρίζεις», είπε ο Isaac Larian, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της MGA Entertainment.

«Γνωρίζαμε ότι η επόμενη συνεργασία μας έπρεπε να είναι με μία πρωτοπόρο στην πρώτη γραμμή της μόδας, της αυτοέκφρασης και της ατομικότητας, όπως εμείς. Τόσο η KAROL G όσο και η Bratz είναι πολιτιστικά φαινόμενα, εμπνέοντας μία γενιά να αγκαλιάσει τον πιο τολμηρό εαυτό της», σχολίασε.


Πηγή: postmelody.gr