Η Sabrina Carpenter κινητοποίησε περισσότερους ψηφοφόρους κατά τη διάρκεια περιοδείας από οποιονδήποτε άλλο καλλιτέχνη το 2024.
Η Sabrina Carpenter κατάφερε να κινητοποιήσει περισσότερους ψηφοφόρους μέσω της οργάνωσης HeadCount από οποιονδήποτε άλλο καλλιτέχνη το 2024, συμβάλλοντας στην εγγραφή πάνω από 35.814 νέων Αμερικανών ψηφοφόρων και στην ενεργοποίηση 263.087 ψηφοφόρων μέσω διαγωνισμών, εκδηλώσεων και βίντεο στις συναυλίες της περιοδείας της «Short n’ Sweet Tour».
Η 25χρονη τραγουδίστρια ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη μη κερδοσκοπική, μη κομματική οργάνωση, η οποία δραστηριοποιείται στην εγγραφή νέων ψηφοφόρων, πριν την έναρξη της περιοδείας της σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 33 συναυλίες της Sabrina Carpenter σε στάδια στη Βόρεια Αμερική έγιναν γρήγορα sold-out.
Η HeadCount επιβεβαίωσε επίσης ότι η περιοδεία «Saviors Tour» των Green Day έσπασε το ρεκόρ όλων των εποχών για τους περισσότερους ψηφοφόρους που ενεργοποιήθηκαν σε μία περιοδεία, με πάνω από 7.900 νέες εγγραφές και 61.000 ενεργοποιήσεις μέσω εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια της περιοδείας.
Αυτό το νούμερο σχεδόν διπλασιάζει το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει η Ariana Grande με την περιοδεία της «Sweetener World Tour» το 2019.
Η συνεργασία με τη Sabrina Carpenter περιελάμβανε έναν διαγωνισμό που έδινε στους θαυμαστές την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την περιοδεία της «Short n’ Sweet Tour» ελέγχοντας την κατάσταση εγγραφής τους στους εκλογικούς καταλόγους των ΗΠΑ.
Οι νικητές θα ταξιδέψουν στο Σαν Φρανσίσκο για τη συναυλία της στις 9 Νοεμβρίου, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
Πριν από την έναρξη της περιοδείας, η HeadCount συνεργάστηκε με τη Sabrina Carpenter για να στείλει δύο τυχερούς θαυμαστές στο μουσικό φεστιβάλ Gov Ball – με πάνω από 40.000 θαυμαστές να ελέγχουν την κατάσταση της εγγραφής τους στους εκλογικούς καταλόγους μέσα σε μία νύχτα.
«Μέσω των συνεργασιών μας με περισσότερους από 100 κορυφαίους μουσικούς καλλιτέχνες — όπως η Sabrina Carpenter, οι Green Day, η Ariana Grande και πολλοί άλλοι — η HeadCount είχε μία χρονιά ρεκόρ, εγγράφοντας πάνω από 450.000 νέους ψηφοφόρους και ενεργοποιώντας πάνω από ένα εκατομμύριο ακόμη άτομα», δήλωσε η Lucille Wenegieme, εκτελεστική διευθύντρια της HeadCount.
«Το μοντέλο μας λειτουργεί επειδή οι μουσικοί και οι διασημότητες έχουν πολιτιστική επιρροή και στενή σχέση με τους θαυμαστές τους, ειδικά μεταξύ των νέων, των οποίων η ταυτότητα ως θαυμαστές ενός συγκεκριμένου καλλιτέχνη μπορεί να είναι ακόμη ισχυρότερη από άλλες πτυχές της ταυτότητάς τους, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης τους με ένα πολιτικό κόμμα ή υποψήφιο», ανέφερε.
«Είμαστε πολύ ευγνώμονες στους συνεργάτες μας καλλιτέχνες και τις ομάδες τους που εμπνέουν τους θαυμαστές τους να πάρουν τον έλεγχο του μέλλοντός τους», πρόσθεσε.
Από το 2004, η HeadCount έχει εγγράψει στους εκλογικούς καταλόγους των ΗΠΑ πάνω από 1,5 εκατομμύριο ψηφοφόρους συνεργαζόμενη με καλλιτέχνες όπως η Ariana Grande, ο Harry Styles, η Billie Eilish και άλλους.
Φέτος, η HeadCount συμμετείχε σε πάνω από 3.700 εκδηλώσεις, προχώρησε στην εγγραφή πάνω από 450.000 νέων ψηφοφόρων και ενεργοποίησε πάνω από 3.000.000 μουσικόφιλους, σύμφωνα με δελτίο τύπου της οργάνωσης.
Πάνω από το 80% όλων των ψηφοφόρων που έχουν εγγραφεί φέτος μέσω της HeadCount είναι μέλη της Γενιάς Ζ ή των Millennials.
Πηγή: postmelody.gr