Οι BSS διώχνουν τη μελαγχολία με ρετρό διάθεση και χορευτικούς ρυθμούς.

Οι BSS, το sub-unit των SEVENTEEN που αποτελείται από τους Seungkwan, DK και Hoshi, γίνει η φωνή της εργατικής τάξης μετά την κυκλοφορία του viral single «Fighting», με τη συμμετοχή της Lee Young-ji, το 2023.

Η μεταδοτική αισιοδοξία του τραγουδιού, που στηρίζεται στην κοινή εμπειρία κόπωσης από την καθημερινότητα, προσέφερε παρηγοριά μέσα από γοητεία και χιούμορ σε δύσκολους καιρούς: «Όπως όλοι ξέρουν, η ζωή θα είναι πάντα βαρετή / Οπότε προσπάθησε να εμψυχωθείς / Παίζουμε αυτή τη ζωή σαν έναν άτυχο Μπετόβεν / Μείνε ήρεμος και συνέχισε, η επόμενη κίνηση έρχεται.»

Με τον ίδιο τρόπο που οι BSS περιέγραψαν το «Second Wind» – το single album που περιλάμβανε το «Fighting» – ως ένα «καθημερινό mix», εύστοχα ανακηρύσσουν το δεύτερο single album τους, «Teleparty», ως ένα «party mix».

Μέσα από τρία τραγούδια, ο Seungkwan, ο DK και ο Hoshi, έχοντας αναζωπυρώσει τη χαμένη τέχνη της ιδιόρρυθμης K-pop, επεκτείνουν την γειωμένη φαντασία τους. Αυτό που διαφέρει αυτή τη φορά είναι η απομάκρυνση από την εκρηκτική pop προς τον πειραματισμό, με αναζωογονητικές αναφορές σε πιο ήπιες ρετρό εποχές της pop μουσικής.

Το single «CBZ (Prime Time)» αποτυπώνει αυτή την τάση με τον καλύτερο τρόπο, ενσωματώνοντας swing jazz και country στοιχεία.

Εάν το «Fighting» ήταν μία τονωτική ένεση για τη διαδρομή προς τη δουλειά το πρωί της Δευτέρας, το «CBZ (Prime Time)» είναι μία υπενθύμιση να απολαμβάνεις τη ζωή έξω από όλα αυτά.

Οι BSS υιοθετούν μία ανέμελη στάση στο τραγούδι, καθώς σε προσκαλούν να αφήσεις τις ανησυχίες σου, να φορέσεις το αγαπημένο σου τζιν και να απολαύσεις το τώρα.

«Ό,τι να ‘ναι, δεν με νοιάζει / Κάθε μέρα είναι εφηβεία / Ο ήλιος θα ανατείλει όσο “είμαστε νέοι”», δηλώνουν, υποστηρίζοντας την άποψη ότι η νεότητα δεν είναι μία ηλικία, αλλά κατάσταση του νου.

Οι BSS συνεχίζουν να απογειώνουν αυτό το πλούσιο συναίσθημα με το «Happy Alone», ένα χαρούμενο New Jack Swing τραγούδι για την αγαπημένη στιγμή όλων: το τέλος της εργασίας.

Ο Seungkwan, ο DK και ο Hoshi γιορτάζουν τις μικρές νίκες καθώς οι φωνές τους γλιστρούν πάνω στην uptempo synth-funk μουσική του τραγουδιού, πραγματοποιώντας μία από τις πιο απαιτητικές ερμηνείες τους μέχρι σήμερα.

Τα κρουστά και τα συνθεσάιζερ στο «Happy Alone» θυμίζουν έντονα τους πρωτοπόρους του είδους, από την Janet Jackson έως τις TLC, με μία μοντέρνα πινελιά.

Καθώς ο ήλιος αρχίζει να δύει, οι BSS ολοκληρώνουν τους εορτασμούς με μία γλυκόπικρη νότα με το «Love Song».

Το τελευταίο τραγούδια του single album «Teleparty» φέρνει στο νου την στοχαστική γαλήνη της νύχτας, καθώς ξετυλίγουν την πολύπλοκη για νοσταλγία για έναν έρωτα.

Ακόμα και τότε, η συναισθηματική περιπλάνηση του «Love Song» απέχει πολύ από το να είναι μελαγχολική, με μία επαναλαμβανόμενη μελωδία πιάνου να διατηρεί το τραγούδι ρυθμικό.

Το «Love Song» αντλεί έμπνευση από εμβληματικά pop τραγούδια των ’00s, ειδικά από το «A Thousand Miles» της Vanessa Carlton, χωρίς να θυσιάζει τη δυναμική εμπειρία ακρόασης για την οποία είναι γνωστοί οι BSS.

Το «Teleparty» αποτελεί μία αδιάσειστη απόδειξη για το προσωνύμιο των SEVENTEEN – αλλά ακόμη περισσότερο για το τρίο των BSS – ως τα θεατρικά παιδιά της K-pop.

Η μουσική τους, που βασίζεται στην αφήγηση, και ο στιλιστικός τόνος της δεν βασίζονται μόνο από στη γεμάτη ζωντάνια σκηνική παρουσία τους, αλλά και στη διακριτική θεατρικότητα της ερμηνείας και του performance τους.

Το «Teleparty» αποτελεί την τέλεια συνέχεια του «Second Wind», λειτουργώντας ως το soundtrack μιας θερμής επιστροφής στο σπίτι που γιορτάζει ένα άξιο διάλειμμα από την αδυσώπητη καθημερινότητα.

Πηγή: postmelody.gr