Το «Call Out My Name» είναι το έκτο music video του The Weeknd που σημειώνει αυτήν την επιτυχία.

Ο The Weeknd πρόσθεσε ακόμη ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρά λίστα των επιτυχιών του, καθώς το μουσικό βίντεο για το τραγούδι «Call Out My Name» ξεπέρασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου προβολών στο YouTube.

Με αυτή την εξέλιξη, το συγκεκριμένο βίντεο εντάσσεται επίσημα στο περίφημο Billion Views Club της πλατφόρμας, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά την τεράστια απήχηση του καλλιτέχνη στο παγκόσμιο κοινό.

Το «Call Out My Name» συμπεριλήφθηκε το 2018 στο EP «My Dear Melancholy,» του The Weeknd, το οποίο σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία, φτάνοντας στην κορυφή τόσο του γενικού αμερικανικού chart Billboard 200, όσο και του Top R&B/Hip-Hop Albums Chart.

Το τραγούδι ξεχώρισε αμέσως για τους συναισθηματικά φορτισμένους στίχους του και την χαρακτηριστική ερμηνεία του The Weeknd, ο οποίος τραγουδά: «So call out my name/ Call out my name when I kiss you so gently/ I want you to stay», δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα μελαγχολίας και πάθους που αγγίζει τον ακροατή.

Το μουσικό βίντεο, σκηνοθετημένο με κινηματογραφική αισθητική, παρουσιάζει τον The Weeknd να περιπλανιέται σε έναν έρημο δρόμο κατά το σούρουπο, ενώ στο ρεφρέν, νυχτερίδες εκρήγνυνται από το κεφάλι του, προσδίδοντας μία σουρεαλιστική και σκοτεινή διάσταση στην εικόνα.

Στη συνέχεια, ο Καναδός καλλιτέχνης εμφανίζεται πάνω σε μία σκηνή μπροστά από μία κενή οθόνη, ενώ περιπλανιέται σε ένα τοπίο γεμάτο φωτιά, με τα ζώα του περιβάλλοντος να παραμένουν παγωμένα στον χρόνο.

Το βίντεο κορυφώνεται με την εμφάνιση ενός αλλόκοτου πλάσματος του δάσους, το οποίο τον παρατηρεί και τελικά κοιτάζει απευθείας την κάμερα από το μπαλκόνι ενός διαμερίσματος, προσθέτοντας ένα στοιχείο ψυχολογικού θρίλερ στην αφήγηση.

Κατά την κυκλοφορία του, το «Call Out My Name» ανέβηκε στο Νο. 4 του γενικού chart του Billboard Hot 100, στο Νο. 3 του Hot R&B/Hip-Hop Songs Chart Επιπλέον και στο No. 14 στο US Rhythmic Chart.

Το «Call Out My Name» είναι σήμερα τρεις φορές πλατινένιο στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Με την προσθήκη του «Call Out My Name», ο The Weeknd μετρά πλέον έξι μουσικά βίντεο που έχουν ξεπεράσει το εντυπωσιακό ορόσημο του ενός δισεκατομμυρίου προβολών.

Τα προηγούμενα πέντε music videos είναι το «Starboy» σε συνεργασία με τους Daft Punk, με 2,5 δισεκατομμύρια προβολές, το «The Hills» με 2,2 δισεκατομμύρια προβολές, το «Save Your Tears» με 1,9 δισεκατομμύρια προβολές, το «Can’t Feel My Face» με 1,4 δισεκατομμύρια προβολές και το «I Feel It Coming», επίσης με τους Daft Punk, με 1,3 δισεκατομμύρια προβολές.

Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν τη διαχρονική δημοτικότητα του The Weeknd και την ικανότητά του να δημιουργεί οπτικοακουστικά έργα που καθηλώνουν.

Η επιτυχία αυτή έρχεται σε μία περίοδο ιδιαίτερης δημιουργικότητας για τον καλλιτέχνη.

Τον Ιανουάριο, ο The Weeknd κυκλοφόρησε το έκτο άλμπουμ του, με τίτλο «Hurry Up Tomorrow», ολοκληρώνοντας την τριλογία που ξεκίνησε με το «After Hours» το 2020 και συνεχίστηκε με το «Dawn FM» το 2022.

Το νέο άλμπουμ συνοδεύεται από μία κινηματογραφική ταινία ψυχολογικού θρίλερ με τον ίδιο τίτλο, στην οποία πρωταγωνιστεί ο The Weeknd μαζί με την Jenna Ortega και τον Barry Keoghan.

Η σκηνοθεσία ανήκει στον Trey Edward Shults και η πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους έχει προγραμματιστεί για τις 16 Μαΐου, προσφέροντας στους θαυμαστές μία ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει μουσική και εικόνα, εμβαθύνοντας στα θέματα του άλμπουμ.

Η πορεία του The Weeknd συνεχίζει να είναι εντυπωσιακή, με κάθε βήμα του να αποδεικνύει πως είναι οραματιστής που επαναπροσδιορίζει τα όρια της σύγχρονης μουσικής και της οπτικοακουστικής αφήγησης.

Το «Call Out My Name» είναι ένα ακόμη δείγμα της ικανότητάς του να δημιουργεί έργα που όχι μόνο συγκινούν, αλλά και χαράσσονται στη μνήμη του κοινού παγκοσμίως.

Πηγή: postmelody.gr