Το χάσμα μεταξύ των NewJeans και της ADOR παρέμεινε εμφανές.
Η νομική διαμάχη μεταξύ της K-pop εταιρείας ADOR και του δημοφιλούς γυναικείου συγκροτήματος NewJeans συνεχίζει να κλιμακώνεται, καθώς οι δύο πλευρές παρουσίασαν έντονα αντικρουόμενες θέσεις κατά την πρώτη ακροαματική διαδικασία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Απριλίου στο Κεντρικό Περιφερειακό Δικαστήριο της Σεούλ.
Η υπόθεση αφορά την αγωγή που κατέθεσε η ADOR τον Δεκέμβριο του 2024, με την οποία ζητά την επιβεβαίωση της εγκυρότητας των αποκλειστικών συμβολαίων που έχει υπογράψει με τα πέντε μέλη των NewJeans.
Τα μέλη του συγκροτήματος είχαν πρόσφατα ανακοινώσει την πρόθεσή τους να συνεχίσουν ανεξάρτητες δραστηριότητες υπό το νέο όνομα NJZ, έχοντας δηλώσει προηγουμένως τη μονομερή λύση των συμβολαίων τους με την ADOR.
Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την άμεση αντίδραση της εταιρείας, η οποία προσέφυγε στη δικαιοσύνη, επιδιώκοντας να μπλοκάρει τις κινήσεις των μελών και να διασφαλίσει τα συμβατικά δικαιώματά της.
Σε αντίθεση με την προηγούμενη ακρόαση για τα ασφαλιστικά μέτρα, όπου όλα τα μέλη των NewJeans είχαν εμφανιστεί αυτοπροσώπως στο δικαστήριο, στην ακροαματική διαδικασία της Πέμπτης παρευρέθηκαν μόνο οι οκτώ νομικοί εκπρόσωποι του συγκροτήματος.
Η ADOR εκπροσωπήθηκε επίσης αποκλειστικά από τη νομική ομάδα της.
Κατά τη διάρκεια της δίκης, η νομική ομάδα των NewJeans υποστήριξε ότι η αποπομπή της Min Hee-jin από τη θέση της διευθύνουσας συμβούλου (CEO) της ADOR ήταν μία πράξη εκδίκησης από μέλη του διοικητικού συμβουλίου που ευθυγραμμίζονται με τη μητρική εταιρεία HYBE.
Σύμφωνα με την υπεράσπιση, η απομάκρυνση της γενικής παραγωγού του συγκροτήματος αποτελεί ένδειξη ότι η ADOR δεν έχει πλέον πρόθεση να συνεχίσει τη διαχείριση των NewJeans και συνιστά επαρκή λόγο για τη λύση του αποκλειστικού συμβολαίου, λόγω της κατάρρευσης της εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.
Η ADOR αντέκρουσε τα επιχειρήματα αυτά, υποστηρίζοντας ότι η σύγκρουση μεταξύ της Min Hee-jin και της HYBE δεν σχετίζεται με τη νομική διαμάχη που αφορά τα συμβόλαια του συγκροτήματος.
Η εταιρεία δήλωσε: «Οι εναγόμενες υποστηρίζουν ότι δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν ψυχαγωγικές δραστηριότητες χωρίς τη Min Hee-jin. Αν και είναι αλήθεια ότι η Min συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία των NewJeans, το να λέγεται ότι “δεν μπορεί να υπάρξει NewJeans χωρίς τη Min Hee-jin” είναι παράλογο».
Η ADOR τόνισε επίσης ότι έχει τη δυνατότητα να παρέχει νέους παραγωγούς για το συγκρότημα, επισημαίνοντας ότι οι NewJeans πραγματοποίησαν πρόσφατα μία ανεξάρτητη εμφάνιση στο ComplexCon στο Χονγκ Κονγκ, η οποία προετοιμάστηκε χωρίς τη συμμετοχή της Min Hee-jin.
«Η επιτυχής έκβαση αυτής της εμφάνισης δείχνει ότι η Min δεν είναι η μόνη ικανή για τη διαχείριση του συγκροτήματος», σημείωσαν οι δικηγόροι της εταιρείας.
Η πλευρά των NewJeans απέρριψε κατηγορηματικά το επιχείρημα αυτό, δηλώνοντας: «Όλες οι περιστάσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η σχέση μεταξύ των μελών και της ADOR έχει ανεπανόρθωτα διαρραγεί. Με την πλήρη αλλαγή στη διοίκηση, η ADOR είναι πλέον ουσιαστικά μία διαφορετική οντότητα, με διαφορετικές αξίες από αυτές με τις οποίες τα μέλη υπέγραψαν αρχικά».
Όταν το δικαστήριο ρώτησε για την πιθανότητα διευθέτησης ή διαμεσολάβησης, το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών παρέμεινε εμφανές.
Η ADOR εξέφρασε την ελπίδα για μία συμφωνία, ωστόσο οι νομικοί εκπρόσωποι των NewJeans απάντησαν ότι τα μέλη του συγκροτήματος «δεν βρίσκονται σε συναισθηματική κατάσταση ώστε να εξετάσουν καν μία τέτοια πιθανότητα αυτή τη στιγμή».
Οι NewJeans/NJZ ανακοίνωσαν την προσωρινή αναστολή των δραστηριοτήτων τους τον περασμένο μήνα, στο τέλος της εμφάνισής τους στο ComplexCon 2025 στο Χονγκ Κονγκ.
Η εμφάνιση αυτή πραγματοποιήθηκε μόλις δύο ημέρες αφότου η ADOR εξασφάλισε προσωρινή δικαστική διαταγή για την απαγόρευση ανεξάρτητων δραστηριοτήτων των NewJeans.
Η επόμενη ακροαματική διαδικασία έχει προγραμματιστεί για τις 5 Ιουνίου, με το ενδιαφέρον να παραμένει έντονο τόσο από τα μέσα ενημέρωσης όσο και από τους θαυμαστές του συγκροτήματος, καθώς η έκβαση της υπόθεσης ενδέχεται να διαμορφώσει το μέλλον ενός από τα πιο επιτυχημένα γυναικεία συγκροτήματα της K-pop σκηνής.
Πηγή: postmelody.gr